Jom lihat!

Monday, April 18, 2011

Maaf dipinta....


Aduh, dah berkurun aku tak menulis apa-apa.
Ada beberapa idea dalam kepala tapi bila sampai waktu melakar,
seperti kehilangan kata-kata dan tiada ayat yang sesuai untuk diluahkan.
Frust juga bila tengok Nukilan Rasa aku kosong camni.

Aku akan bermula semula dengan berkongsi cerita-cerita pendek untuk iktibar bersama.
Mungkin dek kesibukan masa, kepenatan badan, membuatkan idea sukar untuk dicoretkan.
Sekarang aku sedang melukis beberapa kartun pendek, sekadar suka-suka.
Akan ku poskan di PenaPenaMenari dan juga di blog personalku D'undefined Auzism.

Andai kata antara post-post dan komik aku nanti, ada yang mengguris rasa,
aku minta maaf awal-awal. Aku cuba belajar nak menggunakan hobi melukis dan mengarang
aku untuk menyelitkan sedikit unsur nasihat. Sebagai peringatan untuk diri sendiri sebenarnya. =)


Have a nice day! 



Nukilan rasa,
Tuan Auz

No comments:

Post a Comment