Jom lihat!

Monday, April 18, 2011

Artwork: Camel Hump

 Click to enlarge



Komik pendek berunsur nasihat dan hiburan. Awal-awal aku create watak Siti Sarah dan Auni Az-Zahra, aku sangat suka dorang dua. Sarah seorang yang selamba, blur dan terus-terang bersahabat baik dengan Auni yang humble, sopan dan sweet. Hehe. Insya Allah, aku akan tekun melukis sesuatu yang menarik untuk bacaan ringan semua.


Aku suka sangat melukis. Ni sambil aku improve skill melukis aku, aku nak cuba lukis sesuatu yang mendatangkan manfaat untuk semua. Semoga lukisan aku menghiburkan semua dan dapat diambil  nasihat dari situ. Hadis ni aku cari online, compare dua tiga hadis juga. Insya Allah sahih. Hehe. Seandainya ada kesilapan pada hadis, tolong tegur saya. Niat saya untuk sharing sedikit ilmu yang tidak seberapa dengan semua. Tanda peringatan sesama kita.

Aku benarkan sesiapa share artwork aku ni. =) 

Sebarkanlah walaupun sepotong ayat - Rasulullah S.A.W.




Sekadar coretan,
Tuan Auz



No comments:

Post a Comment